Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

28 Οκτωβρίου. Να μην ξεχνάμε τα εγκλήματα που διέπραξαν εις βάρος μας οι Γερμανοί κατακτητές. Οι πολεμικές αποζημιώσεις ακόμη δεν πληρώθηκαν..........

.
Οι στρατιώτες του πιό βάρβαρου έθνους της Δυτ. Ευρώπης,
.
δεν δίσταζαν να εκτελούν γέρους και γυναικόπαιδα.
.
Εδώ βαδίζοντας προς το εκτελεστικό απόσπασμα.





.
Έλληνες πατριώτες περιμένουν χωρίς να γνωρίζουν...


Και μετά η εκτέλεση


Ομαδικοί τάφοι


Γερμανικά γουρούνια καμαρώνουν την σφαγή στο Δίστομο...


Αυτές είναι οι ασέλγειες που οι διέπραξαν οι βάρβαροι
.

Γερμανοί, εις βάρος του ευγενέστερου έθνους της Ευρώπης.

Οι πουλημένοι πολιτικοί της ελληνικής παρακμής
.
ακόμη δεν έχουν ζητήσει τις πολεμικές αποζημιώσεις.

3 σχόλια:

Μάρκος είπε...

Βλέπω ότι διόρθωσες το ένα λάθος σου με άλλο. Αφαίρεσες την φωτογραφία της Ελένης Παπαδάκη, την οποία καταχωρούσες στα εγκλήματα των γερμανών, μόλις σου είπα ότι η μεγάλη ηθοποιός ήταν θύμα των κομμουνιστών. Δηλαδή, οι σφαγές των γερμανών για σένα είναι υπαρκτές, ενώ των κομμουνιστών ανύπαρκτες. Να χαίρεσαι την αντικειμενικότητά σου.

Lupus είπε...

Τι σχέση έχουν οι σφαγές των γερμανών με τους κομμουνιστές; δηλαδή το αντίθετο των γερμανών είναι οι κομμουνιστές;;;;

Δεν μας τα λές καλά... Γερμανόπουλο μου φαίνεσαι...

τα των κομμουνιστών αφορούν τον ελληνικό εμφύλιο, οι γερμανοί ήταν κατακτητές...

είσαι νεοναζί, γερμανόπουλο μου φαίνεται και έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα, φίλε μου....

σύνελθε

Μάρκος είπε...

Ουαου...ευχαριστώ πολύ για τα κοσμιτικά επίθετα και την δημοκρατικότητα που με αντιμετωπίζεις. Εγώ αναφέρθηκα σε συγκεκριμένα πράγματα. Αλλά για σένα τα εγκλήματα διαφέρουν από το ποιος τα διαπράτει. Εγώ αναφέρθηκα στην γκάφα που έκανες, και μόλις σου επεσήμανα το λάθος σου, το έκανες χειρότερο. Περαστικά φίλε μου...Και το ποιός είναι φασίστας, μόλις φάνηκε...