Υπάρχει όμως μια πτυχή των εσωτερικών επιπτώσεων που δεν αφορά τα κόμματα ή την κυβέρνηση. Αφορά μιαν άλλη, άτυπη, αφανή, αλλά πολύ καθοριστική «εξουσία»: τα εξωθεσμικά κέντρα και τον έλεγχο που ασκούν στα μεγάλα ΜΜΕ.
Πρόκειται για έναν προπαγανδιστικό μηχανισμό, ο οποίος κυριάρχησε μετά τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου -κυρίως επί πρωθυπουργίας Σημίτη- προσπαθώντας να επιβάλει μια πολιτική πλήρους «ευθυγράμμισης» της Ελλάδας με τα ευρω-ατλαντικά κέντρα, να «κλείσει» όλα τα ανοικτά προβλήματα με μείζονες εθνικές υποχωρήσεις, να περιθωριοποιήσει κάθε διαφωνούντα, να στιγματίσει κάθε διαφορετική άποψη, κάθε εθνικό ανακλαστικό.
Στον μηχανισμό αυτό εντάχθηκαν και συμμετείχαν πολιτικοί, πανεπιστημιακοί, ιδρύματα και ινστιτούτα αφειδώς χρηματοδοτούμενα από τον κρατικό μηχανισμό, «παπαγαλάκια» ξένων πρεσβειών στην Αθήνα, δημοσιογράφοι, τηλεπερσόνες, αναλυτές και «αναλυτές», άλλοι των οποίων εντάχθηκαν συνειδητά (μετά από «ευδόκιμη υπηρεσία» σε διάφορες οργανώσεις της «ευρύτερης Αριστεράς» - κι όχι μόνο), ενώ άλλοι εντάχθηκαν αναγκαστικά, για λόγους επαγγελματικής επιβίωσης. Διότι κάθε διαφορετική φωνή εξαφανίστηκε από τα media.
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
Η ελληνική κοινωνία αποβάλλει τα πλέγματα που της κληροδότησε η εποχή Σημίτη... τους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς που τα ήλεγχαν ασφυκτικά. Είτε διότι ο ατλαντικός κόσμος με τον οποίο «ευθυγραμμίζονταν» ως τώρα είναι πια διασπασμένος, είτε διότι η ίδια η Ευρώπη αλλάζει κι έχει πια σοβαρές διαφοροποιήσεις στις γραμμές της, είτε διότι ο χώρος της «μπλογκόσφαιρας» ανταγωνίζεται πλέον σοβαρά τα παραδοσιακά ΜΜΕ κι εκεί οι φωνές είναι πολύ πιο ελεύθερες και ΜΗ ελεγχόμενες, είτε διότι τα κόμματα προσπαθούν να αποφύγουν τον ασφυκτικό «εναγκαλισμό» των ΜΜΕ...
. . . . . .
Η αποχουντοποίηση (γιατί περί «χούντας» επρόκειτο) ίσως πάρει χρόνια. Αλλά όταν διαψευστούν τόσο πανηγυρικά οι μύθοι μιας ξοφλημένης ψευτο-ελίτ, η ίδια δεν έχει πια καμία τύχη.
Στο Βουκουρέστι ο Καραμανλής δεν πέτυχε μόνο μια διπλωματική νίκη κατά των Σκοπίων και του «απερχόμενου» Μπους. Έθεσε και τις βάσεις για μιαν αληθινή αλλαγή καθεστώτος στην Ελλάδα. Χωρίς καν να το επιδιώξει. Αλλά και χωρίς να διστάσει…Φτάνει να μην αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη…
ολόκληρο το άρθρο στο Παρόν εδώ
Όσοι διώχτηκαν όμως από αυτόν τον προπαγανδιστικό μηχανισμό, κατά την επταετία Σημίτη πως θα αποκατασταθούν;
Όσοι διώχτηκαν όμως από αυτόν τον προπαγανδιστικό μηχανισμό, κατά την επταετία Σημίτη πως θα αποκατασταθούν;
Τι θα γίνει με τις σταδιοδρομίες που καταστράφηκαν,
τις προσωπικότητες που συκοφαντήθηκαν,
τις απόψεις που περιθωροποιήθηκαν;
όσο για τον ίδιο τον Πανταγιά, (φωτο πάνω δεξιά) προσπάθησε να συνεχίσει την δράση του στην Κύπρο την εποχή που κάποιοι προσπαθούσαν να επιβάλλουν το κατάπτυστο Σχέδιο Ανάν εδώ
13 σχόλια:
Θέλεις να πεις ότι ο Σημίτης είναι εθνικός προδότης? Γνωρίζω ότι ο Καραμανλής τον θαυμάζει για 3 πράγματα
1_ΟΝΕ, 2_ Ένταξη Κύπρου χωρίς ανταλλάγματα 3_ Ισχυροποιηση της Ελλάδας στην ΕΕ.
Γνωρίζουμε ότι στο εσωτερικό τερέν τα έκανε μαντάρα αφήνοντας ασύδοτους κάποιους από τους υπουργούς του να διαπλέκονται αλλά δεν είναι πολύ βαρύ αυτά που υπενίσεσαι στο ποστ σου?
Lupus ...
Kalopisth kritikh einai sevasth kai apodekth...alla nomizw logw epoxhs(Anoixhs) tha ypofereis apo allergiko syndromo.
το παρόν τα γράφει παιδιά, όχι το Lupus, και η κοινωνία τα λέει που τον ξέρασε τον Σημιτάκο, τον άνθρωπο που μίσησε την Ελλάδα
http://mpikanstinpoli.blogspot.com/
ΜΠΡΑΒΟ σας που τολμήσατε ρε μάγκες Οσο για τον φίλο που τα θεωρεί βαριές κουβέντες ας κάνει λίγο ακόμα υπομονή και θα καταλάβει,αρκεί μόνο να έχει τα μάτια και τα αυτιά του ανοικτά
Και η ελάχιστη μνήμη αρκεί να θυμηθεί κανείς ακόμα και εκείνο το ευχαριστώ τους αμερικανούς μέσα στη Βουλή, του Σημιτάκου για να βγάλει δυστυχώς για όλους εμάς ασφαλεί συμπεράσματα
Να είστε όλοι καλά
Asxeto..gia thn pro-prohgoumenh anarthsh kai ton Lianh...Koitaxte to video pou ta leei gia to Skopiano o Lianis http://www.youtube.com/watch?v=Wm8TkCiAzgw
kai afhste to oti xwreuei mazi tous kai tis mlkies...
Μια που καποια παπαγαλακια μας λενε καθε φορα 'βρε συμβιβαστειτε , βρε υποχωρειστε γιατι καθε φορα που μας κανουν μια προταση ειναι χειροτερη απο την προηγουμενη' ΑΙΝΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΟΛΑΦΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ (ΠΡΟΟΙΜΙΟ ΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ ΤΗΕ ΕΕ..) ΝΑ ΤΟ 'ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ'...Δηλαδη να αποσυρουμε (αφου δεν το δεχτηκαν οι τσογλανοι υπουργοι των σκοπιων) εκεινο το 'συνθετη ονομασια με ονομα Μακεδονια' ΣΕ 'ΟΝΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' αφου δεν το δεχτηκανε , τωρα να τους παρουσιασουμε και εμεις (που ειναι στα κατω τους) ΜΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ λυση.. ετσι για να δικαιωσουμε μια φορα τα παπαγαλακια..
Ίσως δεν είναι ο κατάλληλος χώρος εδώ αλλά κάπου έπρεπε να το αναφέρω.
Ο Ισοκράτης αυτοκτόνησε λόγω της κατάκτησης της Αθήνας από τον Φίλιππο και δεν ήταν εξορία.
Ο Πλάτων πέθανε από γηρατειά στην Αθήνα.
Ο Αριστοφάνης επίσης δεν ήταν εξορία κι αν και τον μήνυσαν διάφοροι ποτέ δεν καταδικάστηκε για προσβολή της Αθήνας.
Για τον Ικτίνο δεν γνωρίζουμε ούτε που γεννήθηκε ούτε που και πως πέθανε. κτλ κτλ κτλ
Ελπιζω να διορθωθούν οι ανακρίβιες που γράφετε στο ιστολόγιό σας.
Π
αυτά που γράφω τα έχω πάρει από το kalami.net.Παρακαλώ επικοινωνήστε και μαζί τους και αν είναι εύκολο μετά πάλι μαζί μου για να δούμε τι ισχύει τελικά
Lps
Eγώ αυτό που θυμάμαι από τον Παντάγια ήταν το πόσο γελοίος φαινόταν όταν μετά το σκάνδαλο με τον Νταλάρα και την εφορία, είχε πάει στη Νίκαια σ' ένα χαμαιτυπείο και έλεγε "καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται" με μια ηλίθια φωνή.
Διορθώστε τα εσείς εδώ πρώτα διότι είναι ντροπή να λέγονται ανακρίβιες για τους προγόνους μας και για την ιστορία μας. Αυτό δηλαδή δεν είναι παραχάραξη;
Ο Πλάτωνας πέθανε το 347 (ή το 348) π.Χ. στην Αθήνα, μετά την επιστροφή του από τις Συρακούσες της Σικελίας, σε ηλικία άνω των 80 ετών.
O Πλάτων γεννήθηκε στην Αθήνα, από γονείς ευγενείς. Γιός του Αρίστωνα και της Περικτιόνης, είχε δύο αδερφούς, τον Αδείμαντο και το Γλαύκωνα. Το πρώτο του όνομα ήταν Αριστοκλής, αλλά αργότερα ονομάστηκε Πλάτωνας γιατί είχε ευρύ στέρνο και πλατύ μέτωπο. Γνώρισε το Σωκράτη σε ηλικία 20 ετών και έμεινε κοντά του μέχρι το θάνατο του μεγάλου δασκάλου (399 π.Χ.). Ο άδικος θάνατος του Σωκράτη ήταν το κίνητρο για να αναλάβει το ρόλο του κοινωνικού μεταρρυθμιστή της αθηναϊκής δημοκρατίας.
Μετά τη θανάτωση του Σωκράτη για λίγο καιρό κατέφυγε στα Μέγαρα, κοντά στο συμμαθητή του Ευκλείδη. Ύστερα γύρισε στην Αθήνα, όπου για 10 χρόνια ασχολήθηκε με τη συγγραφή φιλοσοφικών έργων, τα οποία φέρουν τη σφραγίδα της σωκρατικής φιλοσοφίας. Στη συνέχεια ταξίδεψε στην Αίγυπτο και στην Κυρήνη, όπου σχετίστηκε με το μαθηματικό Θεόδωρο, και τέλος στον Τάραντα της Ιταλίας, όπου γνώρισε τους πυθαγόρειους, από τη φιλοσοφική σκέψη των οποίων επηρεάστηκε αποφασιστικά. Μετά πέρασε στη Σικελία. Στην αυλή του βασιλιά των Συρακουσών Διονυσίου Α΄ γνώρισε το βασιλικό γυναικάδελφο Δίωνα, με τον οποίο συνδέθηκε φιλικά. Η φιλία όμως αυτή προκάλεσε τις υποψίες του Διονυσίου για συνωμοσία, γι' αυτό έδιωξε τον Πλάτωνα από τη Σικελία.
Στην Αίγινα κινδύνεψε να πουληθεί ως δούλος αλλά τον εξαγόρασε ο Κυρηναίος φίλος του Αννίκερης.
Επιστρέφοντας στην Αθήνα άνοιξε τη φιλοσοφική σχολή του, την Ακαδημία (387 π.Χ.). Η προσπάθεια όμως των δύο φίλων να προσηλυτίσουν στις ιδέες τους το νέο ηγεμόνα Διονύσιο Β΄ απέτυχαν. Για τρίτη φορά ήρθε στην αυλή των Συρακουσών το 361 π.Χ., με σκοπό να συμφιλιώσει το Δίωνα με το Διονύσιο. Αυτή τη φορά κινδύνεψε και η ζωή του. Τον έσωσε η επέμβαση του πυθαγόρειου Αρχύτα. Αλλά ο Δίωνας δε γλίτωσε. Δολοφονήθηκε το 353 π.Χ.. Έτσι ο Πλάτωνας έχασε τον άνθρωπο στον οποίο στήριξε τις ελπίδες του για την επιβολή των πολιτικών του ιδεών. Από τότε και μέχρι το θάνατό του ασχολήθηκε με τη διδασκαλία και με τη συγγραφή έργων φιλοσοφικών.
Πάντως δεν πέρασε καλά και ο Πλάτωνας, μέχρι για δούλο πήγαν να τον πουλήσουν
Ο μεγαλύτερος από τους αρχαίους Έλληνες κωμωδιογράφους, o Αριστοφάνης, γιος του Φιλίππου, γεννήθηκε ίσως στην Αίγινα το 450 π.Χ. (ή 452) και πέθανε το 385 πΧ (ή 380). Γενικά οι πληροφορίες που έχουμε για τη ζωή του είναι ελάχιστες και αλληλοσυγκρουόμενες. Ο πατέρας του ήταν γνήσιος Αθηναίος από το δήμο Κυδαθηναίων κι έτσι τον θεωρούσαν ντόπιο. Πήγε όμως στην Αίγινα για να καλλιεργήσει κάτι κτήματα που μοιράστηκαν σε κληρούχους πολίτες και έμεινε στο νησί αυτό αρκετά χρόνια. Μπορεί λοιπόν να γεννήθηκε εκεί και ο Αριστοφάνης, αλλά μπορεί να γεννήθηκε και στην Αθήνα, όπως και ο ίδιος και μερικοί σχολιαστές υποστηρίζουν. Παρόλα αυτά είναι γνωστό ότι ο αντίζηλός του ποιητής Εύπολις και πολιτικός Κλέωνας, που τόσο άγρια τον σατίρισε ο Αριστοφάνης στις κωμωδίες του Ιππής και Βαβυλώνιοι, κίνησαν εναντίον του κωμωδιογράφου "γραφήν ξενίας", δηλ. ζήτησαν να χαρακτηριστεί ο Αριστοφάνης ξένος και να πάψει να έχει δικαιώματα Αθηναίου πολίτη. Τρεις φορές κινήθηκε τέτοια διαδικασία, μα ο Αριστοφάνης και στις τρεις κέρδισε και παρέμεινε Αθηναίος πολίτης.
Δημοσίευση σχολίου